Det viktigaste först!

Inatt drömde jag en fruktansvärd mardröm...

Jag sitter i klassrum P201 tillsammans med resten av klassen och plötsligt kliver Malin Åneman, handledare, in. Hon ser mycket upprörd ut och frågar oss varför ingen i klassen lämnat in projektrapporten i tid. Självklart stirrar hon med en extra kall blick på mig, kanske för att jag var en av de få som lämnade in rapport för feedback, och för att det var min mardröm... Klassen börjar högljutt att protestera: "Den ska ju inte lämnas in än! Inte förrän tisdag nästa vecka!" Till svar får vi "NEJ, den skulle ha varit inne senast IGÅR!!! Vi som har varit så tydliga med det här! Ni skulle ha haft mer koll!!!"

Jag vaknade upp och trodde faktiskt att den hemska drömmen var sann, att allt hade hänt, och fick panik! Är det här mina mardrömmar just nu?! Det är ju helt sjukt!

Därför blev min eftermiddag inte helt som jag planerat. När jag kom hem åt jag lunch framför TVn och åkte sedan in till stan för att möta upp mamma och sedan köpa en underbar och perfek studentklänning med ett par supersöta skor! Sånt som matte, projektrapport och filosofi kan vänta en dag till...

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0