Dagen efter igår

Igår var det gåsrus och dessutom studentbal!

På gåsruset gick det illa. Stukade min fucking cp-fot efter ca. 1 km och fick avbryta... linka tillbaka och skämmas varje gång jag mötte någon. Många jag mötta var ju himla gulliga med. Frågade hur det gick, om de skulle ringa efter hjälp eller följa med mig tillbaka. Jag kom tillbaka till skolan tillslut iaf med lite hjälp. Då tog jag på mig min stödstrumpa som jag alltid har med mig. Jag hade hållit i den innan ruset och funderat på om jag skulle ta den på mig innan, men hade struntat i det. Jag är fortfarande irriterad på mig själv. Hur kunde jag vara så korkad? När jag vet att jag har problem med min fot, att jag har så lätt för att vricka den, och ändå tar jag inte på mig den när jag ska ut och springa terräng...

När det sedan var bal på kvällen hade jag strumpan på mig. Jag hade långklänning iaf, så man kunde inte se att jag hade den på mig. Såg väldigt roligt ut med stödstrumpa och klackskor. Innan och under balen hade jag hur som helst väldigt roligt! Var på bra humör liksom alla andra och det var bra stämning. Vi stannade till halv 1 då vi blev hämtade. Under kvällen struntade jag helt i att jag hade ont i foten. Jag dansade och hoppade och skojade!

Idag fick jag sota för det... Men det var det värt!



Balen!



Vi noterar stödstrumpan, blåmärket som börjar komma fram på vänster sida och blåsan på tån i mitten :S

Hej så länge!


Kommentarer
Filippa

Ack, Sara! Jag har skavsår och ont i mina fötter efter nattens bravader, kan tänka mig hur det känns att ha en illa stukad fot ovan på det! :(

Hoppas det blir bättre snart! Ha en bra långhelg. :)

2010-05-13 @ 21:49:21
Anonym

Tack, det hoppas jag med! :) Hoppas att du hade det roligt igår du med :D Ha det bra!

2010-05-13 @ 23:43:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0