Så var det bara en

Idag hämtade den sista familjen sin valp... I nio veckor har vi tagit hand om 4 små vita hundar. Vi har sett dem födas, lära sig krypa, höra, se... Vi såg dem alla utvecklas till små underbara liv, fulla av energi och glädje. Och nu är de borta. De har alla kommit till bra familjer, och jag vet att jag kommer att få träffa dem igen, men jag är ändå väldigt ledsen. Det känns så himla tomt!

Jag försöker se det från den ljusa sidan; Nu kan vi äntligen använda hela köket igen, det kommer att bli mycket lugnare och mindre jobb, och vi har vår lilla Ella kvar, vår lilla tik, som vi ska älska och ha mycket mer tid för. Jag ska gå och pussa lite på henne nu. :)

Hej så länge!


Kommentarer
Dr Hybris

Du måste hälsa den lilla vargen från mig, hon e fin! Du är finast! <3

2010-03-07 @ 02:01:00
URL: http://doktorhybris.blogg.se/
Dr Hybris

ååå men hon e ju så goo! Prrr!

2010-03-07 @ 11:49:50
URL: http://doktorhybris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0