Ärrad

Varför är det så roligt med tatueringar för? Jag är själv så stört sugen på att skaffa och jag kan inte komma på varför egentligen. Jag har nog aldrig pratat med någon vuxen som inte ångrat sig efter några år, och ändå så vill man märka sig för livet! Jag är inte ens den som brukar springa iväg och göra revolt för att de äldre säger hur korkat det är, i de flesta fall brukar jag hålla med :S Men just när det gäller tatuering så är det någonting i mig som verkligen vill skaffa! Om jag skulle våga alltså :)

Puss och Hej så länge!


Kommentarer
Nathalie

Hejhej!

Har du lust att svara på dagens fråga?



- Tycker du om att gå på bio eller föredrar du att kolla på film hemma?



kram

2010-03-23 @ 17:43:08
URL: http://naatys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0