Inte mycket idag

Jag är lite knäpp, jag vet, men det är faktiskt jävligt skönt att ha träningsvärk! Inte för mycket träningsvärk såklart så att det är jobbigt att röra sig, utan sån träningsvärk som jag har idag! När man känner att man har tränat, det tar emot lite överallt, och man är småstel. Sån där träningsvärk när man ständigt känner efter var man har ont och ler när man säger "aj". Det var länge sedan det kändes såhär så jag är rätt nöjd.

Hur som helst så ska jag städa mitt rum idag! Det ser förjävligt ut och dessutom kommer mamma hem från landet och kommer hon hem och ser det här kommer jag att ligga risigt till... Egentligen handlar det bara om att städa undan alla kläder som ligger framme, men det ser så illa ut!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0