Ser fram emot att fira oss

Imorgon har jag och Emil varit tillsammans i 2½ år <3 Tänk att det har gått så fort! Jag kommer inte längre ihåg hur det var innan jag träffade honom, att leva utan den här tryggheten, utan denna underbara person! Jag kan inte heller tänka mig att inte leva med honom, han är det finaste i mitt liv! Jag älskar honom verkligen så himla mycket!

Vi hade tänkt att åka in till stan, gå på bio och äta middag ute. Det var iofs exakt det vi gjorde när vi firade 1½ år, men varför ändra på ett vinnande koncept? ;) Dessutom känns det så somrigt och mysigt att åka in till stan, kanske dela på en glass och bara njyta av solen och varandra!

Tänkte att det här skulle vara morgondagens outfit!

Vad tror ni om det? ;)

 

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0