Jobb?

Nu blir jag sådär uppspelt igen och jag hoppas att det inte bara är lösa förhoppningar, men idag såg jag att jag hade fått ett mejl från en av dem jag lämnade in cv till för flera månader sedan. Hon skrev att om jag fortfarande var intresserad av jobb så behöver de timvikarier till hösten och självklart är jag intresserad!

Tänk att hon kom ihåg mig! Typsikt att jag fick hennes mejl när jag var på landet och såg det först idag bara... hon har nämligen semester nu i två veckor. Men jag svarade iaf och får väl ringa eller något sånt igen när hennes semester är slut. Hon ville iaf att jag skulle höra av mig om jag var intresserad!

Visst låter det bra?!

Vare sig jag börjar plugga eller inte (beroende på om jag får en plats eller inte) så vore det ju guld med ett jobb vid sidan av som timvikarie! JAG VILL!!!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0