Efter midsommar

Nu är jag hemma igen efter midsommarhelgen. Har haft det riktigt bra, men det är skönt att vara hemma igen. Först tvekade jag, tänkte att det kunde vara skönt att vara på landet en dag till eftersom det är så fint väder. Men sen kände jag att jag bara var tvungen att komma hem. För det första känns det som att jag inte fått tid att vara hemma på länge och för det andra vill jag få lite gjort nu. Har fortfarande inte fått iväg mina tack-kort för studenten och jag vill börja träna mm. Tänk att det redan är högsommar!

Förresten, de som ville se bilder från Dahab får gå in på min fb. :)
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0