Om vår dag <3

Nu har Emil åkt hem till sig. Han hade lite o göra och dessutom jobbar han imorgon (han går upp typ 5.00 när han jobbar förmiddag) så jag åkte inte med honom. Det är aldrig roligt när han åker, men vi ska ses imorgon efter att han jobbat och jag får väl påminna mig själv om att det inte alltid kommer att vara såhär för att muntra upp mig.

Hur som helst! Igår var en väldigt mysig dag! Vi var hemma och tog det lugnt fram till ungefär 14. Sedan var det dags att åka in till stan.

 

Vi började med att gå in på guldfynd för att hitta något som kunde symbolisera dagen!

 

 

Vi har nu varsin halva som hänger på våra armband! Efter guldfynd åkte vi till stan. Vi åt en snabb lunch på donken och sedan gick vi till Saga för att titta på Eclipse! Vi gillade den båda två, och jag var extra nöjd med att de hade med ganska mycket av mina favoritdelar från boken i filmversionen. :D

 

 

Efter biobesöket gick vi till Jensens böfhus för att äta en go tre-rätters middag! <3 Jag trivs verkligen på den restaurangen med dess fina atmosfär och inredning samt goda och prisvärda mat! Vi satt där i över 2 timmar och bara myste och njöt av maten. Jag kan verkligen inte motstå Jensens favorit-sås! :D Vi hade även en kul servitör som överanvände ord som "grymt" och "härligt".

 



Efter middagen åkte vi hem till mig och hade en fortsatt trevlig kväll i tv-soffan. Det fanns ingenting som jag skulle vilja ändra med vår dag! Allt var som sagt perfekt!

 

Puss på dig min älskling!

Fler bilder på FB.

Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0