Grönan igen den 5/8?

Jag måste erkänna att jag alltid har tyckt om Martin Stenmarck, ända sedan han gjorde succé i "Så ska det låta" iaf och sedan när han var med i Melodifestivalen. Han sjunger så bra och verkar så himla rolig och trevlig. Så när jag såg det här tidigare idag:



blev jag riktigt sugen på att åka till Grönan igen den 5/8 och se honom när han har konsert där!
Visst är det gulligt? ^^

Älskling, du får helt enkelt vara "sjuk" från jobbet den kvällen...

Snorran åkte precis hem btw. Vi hade en riktigt rolig kväll med kaffe, B&J och en hel massa prat och bildvisning! Lär väl lägga upp lite bilder från kvällen imorgon :)

Nu ska jag sova, Hej så länge!


Kommentarer
SANNA

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



kram.

2010-07-07 @ 12:06:58
URL: http://sannaakarin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0