Det är mycket nu!

Kära läsare. Jag vet att det varit lite bloggande de senaste dagarna. Men är man på landet och inte har nå internet är det svårt. Dessutom är det fortfarande både inlägg- och besöksrekord den här månaden så det är okej. Gillar när ni är intresserade och läser förresten! :D Tack!

Det har varit riktigt bra dagar den senaste tiden vill jag lova! Mycket tid blev det med Malin, PussyCat och Arvid. Uppskattade verkligen kvällarna i vår golddiggers lägenhet! Det var mycket snack och mycket fusk-sangria <3 Var även trevligt att träffa sambon och käka hemlagad pizza.

Sen bar det iväg till landet med Emil där vi umgicks med mina föräldrar och släktningar. Min lilla mormor fyllde 87 år så då blev det bullfest. Tyckte särskilt om att få spendera lite extra tid med mina kusiner! Även fast vi ses oftare än vad jag antar att andra kusiner gör känns det som att vi ses för lite. Därför blir det fint nu när jag får plugga socionom på SU tillsammans med en, och att en annan flyttar till stockholm!

Mellan fredag och söndag hade jag några riktigt spännande dagar på landet tillsammans med Emil och det nya paret <3 Jag vet inte om jag har skrattat så mycket någonsin som jag gjorde de dagarna och kortspel har aldrig varit så uppsakattat som då! Det blev några dopp i det blå och åt mat i toppklass. P och Ragge är galna och helt underbara <3 Vi måste göra om det snart!

Men det som fortfarande är det mest spännande är såklart lägenheten! Vi har åkt till olika banker och det har varit en mängde telefonsamtal. Jag har svårt att tänka på mycket annat och jag och Emil diskuterar för- och nakdelar konstant. För er som är intresserade kan ni kolla min Emils blogg och titta på lägenheten. Den andra visingen är idag. Vi ska åka och titta tillsammans med våra föräldrar. Om de också blir övertygade lägger vi ett bud. <3

Innan dess ska jag fika med Ella, Fia och P. Det är frapino-time!
Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0