Jävla Jesus!

Någon som har filmen "Jesus Christ Superstar" från 1996 eller 1973? Nä... antagligen inte. Det går typ inte att få tag på dem! Inte ens på olagligt vis! Jag har stor sista uppgift i Filmkunskap och tänkte att jag kunde ta just Jesus Christ Superstar nu när jag jobbat med det så mycket... Blir att åka till Kungsholmen imorgon efter skolan, där hade de den från 1973 iaf. Det är svårt att vara ambitiös och framåt när man inte kan få tag i materialet ens när man försöker. Nå, när jag ändå är inne i stan ska jag försöka hinna träffa mina töntar och sedan ska jag till Emil. Det är inte så illa! <3

Ja, skoldagen gick bra, men jag uppskatar hela upplägget "börja skolan på en torsdag"! Efter skolan imorgon är det helg!

Hej så länge!


Kommentarer
Ella

JAG HAR DEEEEEN JUUU!!! kan ta med den på ett usb till på måndag om du vill? :)

2010-01-09 @ 10:39:51
Sara

OMG! Har du den från 96 älskar jag dig!!! Vi pratar imorgon!

2010-01-10 @ 23:46:16
URL: http://caspita.blogg.se/
Freja

jag har den från 73 på datorn! men laddade ner den i höstas och de har typ tagit bort asmkt på pirate bay sen dess :S

2010-01-12 @ 17:33:10
URL: http://porrfrejker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0