Klant!

Någon som inte älskar när man har suttit och panikat över en uppgift i flera dagar och sedan sitter och jobbar med den i flera timmar för att den ska bli klar i tid och precis när man ska skicka den ser man att läraren har flyttat fram uppgiften en hel vecka? Inte jag iaf! Jag blir så sur på mig själv! Jag som tycker att jag kollar min mejl så ofta...
Nå, får se det från den ljusa sidan. Den är klar och jag kan fila hur mycket jag vill på den så att den blir perfekt!

P.S. Min helg har varit nice! Träffade TK, firade min kusins 18-årsdag och var med Emil mådde braaaa! D.S.


Kommentarer
Linnea

Ja asså jag åkte ju buss ner (det är billigast) och det kostade cirkus 140kr enkel. När du väl är nere vid stationen i Linkan få du ta bussen upp till mig (det är som vid danderydssjukhus, aaaalla bussar går därifrån).

2010-01-11 @ 11:06:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0