Inspelat är spännande!

P-Saras pappa hade filmat hela konserten från förra veckan och idag fick jag Jesus Christ delen av Sara. Wiiihuuu! Det var väldigt länge sedan som jag såg en hel konsert inspelat. Det är faktiskt jätteroligt att ha! Men jag måste säga att jag hoppas att vi var bättre irl! Jag är inte riktigt nöjd med min insatts... utstrålning i överflöd har jag iaf! xD Men... min mick var väldigt dålig och jag fattar vad folk menar med att jag försvann. Att min mick-teknik är bajs gör ju inget bättre heller. Jag håller bort micken mycket mer än någon annan, och mina stora rörelser gör att jag inte har full kontroll på micken. Det gör att så fort micken kommer lite vid sidan av munnen försvinner ljudet helt... Dålig mick och dålig teknik och där har vi häxblandningen. Men, det var väldigt roligt att titta på! Ska nog se en gång till xD

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0