Inlägg nu när jag äntligen kan sitta upp

Okej... konserten gick helt okej! Folk sa att det var bra iaf och då ska jag inte vara den som pekar på alla fel som blev.

Dock blev jag fruktansvärt dålig, fruktansvärt snabbt i lördagskväll och även om det är mycket bättre idag så har jag fortfarande ont i hela kroppen, fryser samtidigt som jag svettas ur mina kläder och har ingen lust att äta någonting även om jag nu faktiskt klarar av att göra det. Klart att man blir sjuk precis efter att man vägrat bli sjuk! Jag antar att när pressen släpper så passar alla onda bakterier på. (och snälla söta läkarstudenter som jag vet läser min blogg; ge ingen lång föreläsning nu bara för att jag råkade nämna något i erat område) Jag ska hur som helst slita på mig en jacka och gå ut med Candie. Har man hund så måste man gå ut, och jag tror att jag kan behöva lite frisk luft. :) Vi får se när jag skriver igen. Det är faktiskt ganska jobbigt att skriva maskin när hela världen snurrar. Hade inte gått alls igår! Räknar inte med att få mycket skolarbete gjort heller... precis när de tyngre veckorna närmar sig. Toppen!

Hej så länge!


Kommentarer
Suzyblue

Men Sara då, inte bli sjuk :( Hoppas det inte blir långvarigt.. för om lite mindre än två veckor ska vi ju spåra tillsammans :p Förlåt en gång till för att jag inte kom, läste din kommentar :) Ses på Fredag? snopp

2010-01-25 @ 14:31:16
URL: http://suzyblue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0