Hata urkund!

Mitt enorma problem med uppsatsen är löst, men urkund är helt dumma i huvudet! Och tanken är fin, men om man som lärare inte förstår någonting om datorer ska man nog fortsätta köra den gamla hederliga vägen; rätta med papper och penna och slå upp personligen i de tryckta verken!

Ja, jag åkte hem efter uppgörelsen. Jag var helt slut efter halva mattelektionen och att övertyga sin oskuld är inte lätt när man känner att man verkligen behöver en näsduk. Nu ska jag krypa ner i varma lakan och sätta på någon film som jag redan sett 1000 gånger. Någon annan som märkt att det börjar bli storm btw?

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0