Frossarfria Februari!

Nu börjar februari och nu ska jag fan på banan igen! Slöhet, snö och sjukdomar har hindrat mig allt för länge men nu ska det vara slut på sånt! I Februari börjar hårdträningen inför lumpen! Jag har ett fint träningsschema som jag har utformat och tänker följa! Jag tänker även inleda träningen med en socker-fri månad. En månad kan man faktiskt klara sig utan godis mm. Det måste jag fan klara! Jag tänker alltså stå över godis, snask, bakelser mm. Inget mer lösgodis, inga fler chips och inga fler nötter! Jag kommer dock ha 2 undantag; på fettisdagen blir det en semla, på alla hjärtans dag blir det lite efterrätt och kanske något godishjärta <3 Om jag skulle bli supersvag tänker jag köpa mig 80% choklad eller popcorn. Det är väl det som nästan inte kan räknas till snask, men självklart ska jag försöka låta bli helt! Kaffet tar vi tag i en annan gång... något måste jag få ha om jag ska klara denna muskelpumpning och konditionsutmaning... Så, heja mig! Längtar redan till sportlovet!!!

Hej så länge!


Kommentarer
Malin

Bra Sara, bra! Har märkt själv att min lilla kropp har festat lite för mycket på socker, sköra naglar och tappat hår är inte kul :( tänker härma dig lite, fast bara skära ner, kommer ju aldrig klara mig helt utan socker, fniss... Heja heja!

2010-01-31 @ 23:57:21
Sara

Vi kan stötta varandra och påminna oss själva om hur duktiga vi är! ;)

2010-02-01 @ 21:40:19
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0