Trött

Inte mycket att skriva idag. Är mest trött faktiskt! Gick upp halv 7 idag och hade en lektion mellan 8.10-9.10 och sedan hade jag resten av dagen ledigt. Och vad har jag gjort?

  • Passat valpar
  • Lekt med valpar
  • Matat valpar
  • Varit ute och gått 2 gånger med de stora hundarna
  • Matat de stora hundarna
  • Tvättat kläder (hand och maskin)
  • Matat mig själv...
  • Pluggat teori (alltså öppnat och stängt boken... tittat och känt att jag kan allt och sedan mår dåligt för att jag kanske bör plugga...)
  • Tagit en lång dusch och övat på inså-låt
  • Tagit det lugnt framför tv:n
Men jag har inte sovit... eller ätit av godiset som funnits på soffbordet hela dagen :)

Nu är jag supertrött dock! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0