Galenskap

Våren närmar sig, studenten! Men samtidigt närmar sig de stora proven och de sista slutbeygen. Jag har 12 härliga slutbetyg kvar att tänka på och min plan om att inte acceptera mer en två VG:n känns plötsligt jobbigt... 10 MVG att skrapa ihop när man bara känner för att gå och gömma sig någonstans. Inte det smartaste. Jag kan sträcka mig till 300 poäng VG och resten MVG, nu är frågan hur jag ska fördela poängen :S Vilka ämnen/vilket ämne ska jag från och med nu lägga ner minst tid på? Vilka bekymmer jag har!

Hej så länge!


Kommentarer
Dr Hybris

Lägg ner mest tid på alla så får vi se hur långt det räcker! Långt! :D

2010-02-08 @ 18:29:12
URL: http://doktorhybris.blogg.se/
Mästaren

Akta dig för att tro på min lillebror tidsoptimisten..."mest tid på alla"...jo tjena!



Gör så mycket du orkar. Hoppas på det bästa. Och räkna inte med det sämsta. Det bli ytterst sällan något annat än någonstans däremellan.

2010-02-09 @ 20:06:09
URL: http://ytterligheternasmastare.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0