Första veckan är avklarad!

Oj, vad lite uppdateringar! Har varit upptagen! Blev precis klar med min novell till svenskan t.ex. Har även gjort min essä idag och läst ett kap i boken vi läser i engelskan. Essän blev 3 sidor och jag trodde att novellen också skulle bli ca. 3. Den blev 6 sidor...

Jag har även hållit träningen! :D Har hållit mig undan godis trots alla frestelser med! Åt lite popcorn för att någon stack en påse "Fredagsmix" under näsan på mig. Det var gott :) Och jag bröt inga regler! Har inte ens accepterat en mintpastill ;)

Måndag: Helkropssträning på gym
Tisdag: Vila (Promenad)
Onsdag: Sprang på löpbandet
Torsdag: Skolidrott, handboll
Fredag: Vila (Promenad)
Lördag: Parträning med Emil
Söndag: Åkte långfärdskidor

Egentligen skulle jag ha gått på ett danspass, men eftersom att jag inte hade någon att gå med kändes det roligare med skidor. Med tanke på att jag har velat prova att åka en runda på golfbanan ett tag nu, och det var så sjukt fint väder!!!











I helgen var jag hos Emil och firade hans mamma som fyllde år. Det var trevligt med god mat och roligt sällskap! :) Den planerade utgången blev uppskjuten till ännu inte valt tillfälle. Men vi måste försöka ordna något! :D

NU MÅSTE JAG LÄGGA MIG!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0