Sista dagen på sista lovet

Hej alla! Imorgon börjar skolan igen och det innebär att det bara är de absolut sista veckorna kvar nu innan jag tar studenten! Det är sluttampen, de sista 7 veckorna!!! Hur otroligt är inte det?! :D <3 Jag vet att många har börjat bli deppiga över att det snart är slut på gymnasietiden och att man kommer sakna allt och alla, men det har inte träffat mig på det sättet än så jag ska bara njuuuuuta av att dagarna sakta men säkert blir färre och färre. Det sköna är att det här lovet faktiskt har känts väldigt långt och varit mycket härligt!

Igår gick jag upp innan 7.00 och gick och la mig 2.40 inatt. Först följde jag med Emil på sin första ridlektion någonsin. (Han hade fått det i födelsedagspresent förra året) Det var väldigt roligt att se honom! Han var faktiskt duktig och jag tror att han hade roligare än vad han kanske vill erkänna ^^ Blev lite sugen själv när jag klappade hästarna i stallet, och var med i ridhuset. Var flera år sedan som jag satt på hästryggen och det skulle vara kul att se om jag fortfarande har det i mig. Det jobbiga var väl att när ridningen var klar skulle det ta en sån tid att ta sig till bilen! Jag var genomfrusen resten av dagen efter det. Nåja! :) På kvällen kom Malin och Pussy hit och vi hade en supertrevlig kväll med taco-middag och sedan filmkväll. <3 Vi ses för lite, som jag alltid säger! Hade jätteroligt!!! <3

Idag var jag på min jobbintervju!!! Var så himla nervös, men det kändes faktiskt bra och jag hoppas att jag får ett jobb nu! Jag vill, vill, vill!!! Jag kommer att få besked senast den 1 maj, så nu är det bara att vänta <3 Iiiihh!

Nu ska jag njuta av min sista dag av lov! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0