Hemma igen!

Nu är jag hemma från landet och inte en minut för tidigt! Det har varit lugnt och skönt och jag är mer utsövd än på flera veckor... men så tråkigt det var att vakna upp till ETT NYTT VINTERLAND! Jag har förstått att det inte var alls lika illa här hemma som vi hade det på landet. Det var över en decimeter snö och pappa fick skotta snö två gånger så att vi skulle kunna gå på verandan. Nej fy, det är inte roligt att vara på landet när det är dåligt väder. Jag som tänkte springa idag, men så blev det ju inte. Dock har jag lyckats jobba med PA i 2 timmar iaf de här dagarna. :) Alltid något! Det bästa med att vara hemma är att jag faktiskt är ledig i en hel vecka till, hur fantastiskt är inte det?! :D

Nu ska jag äta. Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0