Vampyrer!

Ja... det är mycket sånt nu!

Ikväll är det True Blood på SVT1 (Jag ska titta på Grey's så blir SVT Play för min del)


Uppdaterat: Fan... trodde att det var dubbelavsnitt av Grey's nu i början. Men då kanske jag tittar på True Blood klockan 22.00 ikväll med... Jag är hopplös! :)


Sedan börjar New Moon - premiären närma sig med stormsteg och jag börjar faktiskt bli lite ivrig :D Det känns som att de har fixat sååå många saker, fixat det som var dåligt i Twilight (Bra film, men inte den bästa någonsin. Tycker att folk ska erkänna det nu :P ) Ella tyckte att jag skulle gå med henne m.fl. och se den på den stora dagen 20/11. Då blev jag gladt! :D

 

I övrigt har jag börjat spana på en till serie med vampyrer: the vampire diaries. Åh, DÄR blev jag fast! True Blood har jag fortfarande inte bestämt mig för vad jag tycker om, men denna är klart något jag vill följa. Och, den är säkert supertöntig och precis som alla andra (Tjej-blir-kär-i-het-vampyr-som-har-en-massa-problem-serie) men jag bryr mig inte :D Dessutom, är det en "ond" bror med i denna, det har det inte varit hittills xP Bra va?!

 


Hej så länge!


Kommentarer
Den andra vampyrnörden

ERKÄNN, du hittade den serien eftersom jag tipsade om den? Mwahaha

2009-09-30 @ 20:15:14
URL: http://twerds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0