Uppe, lite nere, Uuuuuppe!

Så känns det just nu. :) Ibland dalar tillvaron lite pga sömnbrist, stress, missförstånd eller hunger. Men det är mestadels på topp känner jag :D Veckan har börjat bra och jag ser ingen anledning till att det skulle ändras. Jag fick mina skolfoton, med ett härligt klassfoto och den första bra privat-bilden på mig (kanske för att jag själv fick välja :P) Har shoppat kläder med mamma, ett par jeanse och en kjol som jag älskar, visade även mamma en mössa som jag har tittat på och hon tyckte att jag var så fin i den att hon absolut tyckte att jag skulle ha den, blev några vantar till den. Har kollat på student mössa mm vilket bara var underbart roligt! Vet precis vad jag vill ha och nästa vecka blir det att beställa. Det fruktade provet i KuHi visade sig vara ett av de lättaste på länge, vilket var en otrolig lättnad. Jag fick även tillbaka ett misslyckat MaC prov där jag trotts allt lyckats skrapa ihop ett VG, väldigt glad! Fick t.o.m en sol på provet, vilket var vad man kunde få. En sol av en möjlig :D Idag satt jag och P-Sara och jobbade med vårt projektarbete med, vilket gick kalasbra och var väldigt roligt! Emil kom dessutom hit efter sitt plugg och det är ju alltid jättemysigt <3 Låter som att det bara är bra grejer just nu va?! Inte långt ifrån perfekt, men ändå inte jättenära. Men om livet vore perfekt... nä, det finns inte!

Nu ska jag skriva lite loggbok ;)
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0