Skola, skola, skola!

Det är många bollar i luften just nu! De största sakerna just nu är plojfoto, studentskiva och projektarbetet! Det känns ganska bra egentligen, att man har lite koll... MEN, så ska man ju gå i skolan med. 8.00-17.00 och sedan åka hem och göra andra läxor... Jag är trött och seg fortfarande, efter lovet, och idag somnade jag när jag kom hem! Jag var hemma 17 och tänkte gå på medelpass på friskis klockan 18. Men när jag kom in på rummet la jag mig ner i sängen och somnade, på en sekund! Jag undrar hur detta kommer att sluta :P Inte som att det kommer bli mindre att göra :P Bara att ta sig i kragen, bita ihop och dricka massor med kaffe! Jag satt faktiskt i biblioteket idag och skrev engelska i 2 timmar :O De ni!

Måste plugga! Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0