Notting Hill

Hur många gånger har man inte sett den här filmen? Helt ärligt... 25? Nå, jag kan väl säga att jag har sett hela, från början till slut, kanske en eller två gånger. Annars har jag sett delar lite överallt, beroende på när man slår på TVn och sappar fram till rätt kanal. Den går på TV hela tiden! Idag på 3an, där den är vanligast, men även på SVT1, SVT2, 4an, 6an, 8an, 9an etc. etc. :P Hugh och Julia gör två bra insattser, det tycker jag, och filmen är rolig och söt! Den är fan BRA! Men har vi inte tröttnat? En till film som går precis hela tiden och som Hugh är med i är ju "Om en pojke". Ni måste hålla med! Nåja, inte ska jag väl klaga. Men... de går varannan månad iaf, just saying!

 

Sova! Hej så länge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0