Hemma igen

"Jag trodde aldrig att du skulle träffa den... du såg ju så dum ut!"

Igår var en väldigt trevlig eftermiddag/kväll med mannen, P-Sara och Ragge :D Jag hade seriöst ont i sidan efter att ha skrattat så mycket. Typ håll :P Men vi hade fruktansvärt roligt! Vi spelade pingis, där resultatet varierade beroende på hur... fokuserad man var. Haha! Emil lurade mig som fan en gång, då jag tyckte att han verkade vara helt borta och jag inte ens försökte ta en boll då jag var övertygad om att han skulle missa. :P Där rök platsen som kung! Sedan hjälptes vi alla åt att laga mat och jag och Sara fick ta hand om alla morötter som skulle skalas och skivas... Det var 8 pers som skulle mättas, så det blev en hel del morötter och skratt! xD Ragge tyckte inte att vi var kloka och Emil tog hyveln ifrån mig när jag skar av en bit av min tumme... Jag började inte blöda iaf, som P! xP
Det blev iaf en sjukt god gryta :D Efter maten blev det Mario Kart i några timmar. Var väldigt roligt där med, kanske speciellt mot slutet där folk var lite rattfulla av Weston. ;) Halvtimmen innan Sara skulle åka blev det åter några varv runt pingisbordet. Lyckat! :P

Som sagt, en kalasrolig kväll med vänner :D

Nu är man då som sagt hemma och saknar Emil... det är allmänt tomt nu när det bara är jag, brodern och Candie hemma. Hon ska få lite mat snart :)
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0