Helg

Förlåt för att jag inte uppdaterat, men jag har haft helg med många roligheter i :) Träffade TK i fredags efter skolan och det var hur roligt som helst att träffa alla igen! Jag märkte då hur mycket jag hade saknat mina tjejer :D <3 Vi måste skärpa till oss och träffas oftare, även om det innebär bokning ;)
Efter fikat åkte jag hem och packade lite snabbt, sedan kom Emil och hämtade mig och så åkte vi till Hägernäs. Där var vi katvakter hela helgen och hade det supermysigt :D Speciellt lördagen var trevlig då vi bjudit över några kompisar för att titta på film. Ragge hade med sig madagaskar 1 och 2 <3 Haha! Det var prima! "Tonight we die..." xD

Så det var som sagt en kalasbra helg, ett minus var väl att jag blev väckt klockan 3 båda nätterna av att Sigge Grå skulle bo i mitt hår :S Inte okej... Men då är det tur att man har en man som räddar en ;D <3

Nu blir det plugg av KuHi :'(
Hej så länge!


Kommentarer
Freja

madagaskar äger :D

2009-09-21 @ 22:27:29
URL: http://porrfrejker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0