Dag framför TVn

Ooooj... Igår firades Wille, my man :D, och det blev stor överraskning för födelsedagsbarnet :) Hon hade ingen aning om att hon skulle äta middag på trevlig restaurang, få massor med fina presenter och sedan ha sin första utgång! Det var väldigt bra ordnat och P-Sara och Sally och alla andra! Willes min var oslagbar då hon, efter att ha haft ögonbindel sen Mörby Centrum, fick se oss alla, 16 glada vänner! Hon blev jätteglad :D Maten var god och det var trevligt folk! Så även om jag och Emil hade väldigt roligt kände vi att det var dags att åka hem när de andra ställde sig i kön till Ace. Får bli en anan gång helt enkelt, och då ska jag bjuda Wille på en cosmopolitan som jag lovat! :D <3

Idag vaknade jag och Emil sent och tog det bara lugnt sedan med, vi kände att vi behövde göra "ingenting" helt enkelt :P Han åkte dock ganska tidigt :( Men jag blev kvar framför TVn hela dagen känns det som :P Jag såg alla fyra repriser av Idol, OMG, och sedan orkade jag bara inte mer! Jag hade ont i ögonen, de var väl på väg att få en rektangulär form... Så då tog jag med mig Candie ut på en lång, härlig promenad. Behövligt! Och hunden var ju ovanligt pigg så knallade på i en bra takt och när jag kom hem var jag varm och svettig... Pappa började snart med maten och han var så pratglad så jag blev kvar i köket och hjälpte till. Var trevligt och maten blev kalasgod! :D

Nu är det kaffe som gäller, med en glass kanske? :D
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0