Avklarat

Nu känns allt mycket bättre :)

Det har faktiskt varit en riktigt bra dag idag! Var riktigt roligt i skolan, även fast jag har varit riktigt trött. Var bara roliga saker som hände (bortsett från brandalarm, suck) som plojfoto! Tror att det kommer att bli det bästa eeeever! Alla var verkligen djur, inga halvhjärtade kostymer här inte :D OCH, för första gången någonsin kommer jag att få en riktigt bra porträttbild! Eftersom att det typ bara var jag som ville ta en bild så fick jag välja själv och man är ju så vacker så det fanns några fina att välja på :P Nämen, jag blev glad! ch fotografen var duktig och snäll :) Jag hoppas att man får välja vid studenten också, men hur stor chans är det lixom? Typ... 0! Nåja, det är ju en av de bästa dagarna i livet, man är nog fin då! Haha!

KLAR med engelskan med! Sova snart, för jag är så trött!!!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0