Soraya M

Om ett tag ska jag åka in till stan för att gå på bio med filmkunskapen. Vi ska se filmen Soraya M. Den verkar faktiskt vara ganska bra, eller iaf helt okej! Många filmer som man ser med skolan brukar ju kunna vara de tråkigaste, men jag hoppas på denna och tror på Mona ;P Det jobbiga är att jag redan nu är supertrött och seg och vill verkligen inte gå ut i den kalla blåsten :S Solen skiner, men jag låter mig inte luras, det är KALLT! Det snöade ju för fan idag på morgonen. Usch! Kan man inte få ha höstlov innan det blir vinter?

Ska äta någonting nu och sedan ta en kopp staaaark kaffe :)
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0