Old Friends

Idag träffade jag Arvid :D Det var hur roligt som helst! Var ett halvår sedan vi sågs tror jag och det är inte okej! Men idag sågs vi, efter mycket om och men. Arvid, lilla slarvpelle, har haft sönder sin mobil vilket resulterade i att vi båda irrade runt i hela stockholm innan vi tillslut fann varandra vid plattan. :P Då blev det fiiiika och prat. Mer sånt! Arvid är verkligen en av mina favorit-personer!

BTW. Det är jävligt kallt ute och jag klär på mig som aldrig förr. Ganska fin är jag väl? ^^ Hur som helst är det verkligen höst nu! 2 grader och frost på golfbanan... det gick fort.

 

Hej så länge!



Kommentarer
Emil

Du alltid fin!

2009-10-01 @ 23:35:04
URL: http://doktorhybris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0