Nagellack och rävar

Hej!

Om en halvtimme ska det åkas på kalas. Men känner jag Ahlstedts rätt lär jag väl ha mer tid än så på mig att sminka mig :P Har precis målat naglarna och väntar på att en ögonfransböjare ska komma hem :) Emil har skrivit ett kort till Ragge, som är kvällens huvudperson, som ska följa med paketet. Det är ett väldigt humoristiskt kort alla Emil med inriktning på räv, då det råkar vara en räv på kortet :P Haha! Jag hoppas och tror att det ska bli trevligt! Kommer bli italiensk buffé så det kommer bli god mat iaf, och vin gillar man ju ;) Väntar mig även en enorm glassbomb slutet av kvällen :P

Nu ska jag sminka mig, då Andrea kommit hem med fransböjaren ;)
hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0