Larvigt

Det var länge sedan jag var så mesig! En riktig tjej :P Emil hittade en stor och fet larv på en av våra blommor här hemma. Han retade mig och tyckte att jag skulle ta och slänga ut den. Först så ville jag inte alls ta den, men när jag tänkt (i kanske 3 sekunder) tyckte jag väl att det kunde jag visst göra! Det är ju bara en liten insekt, och "man är väl ingen tjej heller!" Så, jag tog den mellan tumme och pekfinger och tyckte att jag då hade bevisat för Emil att jag var lugn. ;) När jag sedan kommit fram till balkongdörren (säkert gått 20 meter) börjar larven att slingra sig i min hand och på bara någon sekund slår jag om från cooling till fjolla! Det var så ÄCKLIGT! Jag vet plötsligt inte var jag ska ta vägen med larven och börjar hoppa och skrika, likt en liten flicka. "Eeeeeeeemiiiiil!!!!" Jag lägger larven på matbordet och sedan är det Emil, ja... mannen i förhållandet, som får ta hand om den. :) Så, ska det va! Feminist, javisst :P

Hej så länge!


Kommentarer
Maaaaalin

Hahaha men Sara då :D Toughen up! Fast var den så där luden och skit så kan jag förstå din panik...

2009-10-31 @ 16:03:06
Sara

Precis vad den var :S Stor, luden och fet...

2009-11-01 @ 12:07:29
URL: http://caspita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0