InSå utan problem

Jag är ganska stolt över mina plugginsattser igår faktiskt... Tillslut tog jag tag i mig själv! Filmkunskaps-uppgiften blev faktiskt bra efter att ha kollat egenom den. Jag läste ut boken "Frukost på Tiffany's" även fast jag hade över 50 sidor kvar. Jag somnade lite sent förstås, vilket resulterade i mörka ringar under ögonen och ett evigt gäspande. Men det jag blev mest nöjd med var ändå InSå:n. Jag övade mindre än vad jag hade önskat, men ja... ska förklara :P

Jag gick till musiksalarna 20 min innan InSå-lektionen för att jag ville öva i sista minuten och sjunga upp. Dessvärre var alla replokaler upptagna, så jag gick till Annelie, min lärare. Hon satt och pratade med 4 personer som jag aldrig sett tidigare, för gamla för att vara elever. Jag förklarade för Annelie att jag ville öva och hon släppte in mig i Albert Hall. Det gjorde hon gladeligen och precis innan hon skulle gå tillbaka till de 4 personerna förklarade hon för mig att de var praktikanter som skulle vara där idag och att de gärna ville vara med på min InSå-lektion. Annelie gillade väldigt mycket att jag visade upp den bästa sidan hos eleverna xP När praktikanterna sedan satt och lyssnade blev jag ganska, läs väldigt, nervös. De satt helt tysta och bara stirrade... Men a vista - delen gick väldigt bra och vi avslutade dessutom "Haltande Sommarvals". Annelie tyckte att jag var väldigt duktig när jag dirigerade henne och mig själv på "Now that I'v seen her" och uppmuntrade mig till att ta ut svängarna mer. Vi började dessutom på min egna låt, äntligen och det var nog det absolut roligaste :D Älskar den!

 



Nåväl... nu ska jag fortsätta plugga. Precis, jag har fortfarande massor med läxor kvar att göra trotts min helg av evigt pluggande. Men jag vet inte hur mycket jag orkar. Provet är en sak, men KuHi, det pallar jag inte ens titta på :S Fast kanske borde. :( Blä!

Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0