Hela Flaket stormar

Hm... tänkte på det där med flak när jag stod i duschen. Ju mer jag tänkte på det destu mer ledsen blev jag...

Jag har ett flak, redo och klart, pga en superbra kontakt genom mamma. Det är billigt, fint och med många förmåner som att chaffören kan köra oss vart vi vill hur länge vi vill och dessutom släppa av folk hemma. Det människorna i klassen har gnällt över är ljudpaket och säkerhet. Efter att ha pratat med både mamma och pappa så är jag 100& övertygad om att det inte kommer bli alls riskfullt att åka med detta flaket! Han är tydligen väldigt noga med reglerna, vilket bara är bra tycker jag. Jag tog mig dessutom tid idag att ringa studentevent och showlighters och kolla ljudpaket som inte verkar vara några problem alls, som jag hade först trott. På showlighters lät det som att ljudpaket skulle fixas hur smidigt som helst och till ett trevligare pris än vilken studentfixare som helst.

Jag var stolt över mig själv som hade tagit tag i allting helt själv. Så nämner jag om mina framgångar för några av klasskompisarna... och ändå verkar de inte nöjda. Jag förstår inte vad mer jag kan göra... En del verkar fortfarande vilja kolla andra möjligheter och boka de där dyra flaken som studentfixare erbjuder. Jag... förstår bara inte. Jag ska säkert inte ta det personligt, men jag gör faktiskt det. Nu blev plötsligt platserna för få. Det kan jag inte göra mycket åt, och visst tycker jag det vore roligt med mer folk, men ja. Jag har verkligen tagit mig tid att kolla och tagit ansvar och så duger det inte. Är det för att det är jag som fixar? Ingen vill åka med flaket jag har kollat på? Jag blir faktiskt ledsen! Vi får se hur det går på klassrådet imorgon, men just nu känner jag bara att jag och mitt förslag kommer att röstas ner. Jag skulle tycka att det var okej om jag fixade ett flak med bara 10 pers i klassen eller nåt, men som att jag har något att säga till om :(

Hej så länge!


Kommentarer
Freja

vi har oxå bråkat asmkt om flak.. folk blir fan aldrig nöjda :S vissa ville ha med 4 personer :S och de klagade på ett 70flak fast de får ta med alla de vill... och andra vill inte betala för andras kompisar.. men aja vi har iaf ett 70flak nu :) alla gick med på det men tror inte att nån är 100% nöjd xD

2009-10-08 @ 20:41:14
URL: http://porrfrejker.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0