Ajajajaj!

Okej, jag har haft huvudvärk hela jävla dagan! Från att jag vaknade och nu med... Det suuuger! På idrotten var jag till och med tvungen att gå av planen och sätta mig ner för att världen snurrade så förbaskat. Inte okej! På morgonen tog jag två alvdon, jag har dessutom druckit hur mycket vatten som helst under hela dagen (Jag vet nämligen att jag drick alldeles för lite och lider av vattenbrist) och så har jag tagit 2 treo. Ändå har det kännt som att mitt huvud ska sprängas emellanåt. HJÄLP! Att komma hem efter skolan och slänga sig på sängen och sova i 2 timmar var nog den bästa medecinen, + treo. Jag undrar hur det kommer att kännas imorgon. Det har ju tonat ner sig nu, men jag har fortfarande känningar. Bara för det kunde jag inte övningsköra idag :'( Nå, jag har ingen feber och känner mig ganska bra i övrigt.

Hoppas på att jag blir bättre :)
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0