Så var det söndag igen

Fredag den 13:e var en blandad dag! Det hände egentligen en massa roliga saker, som att bli fotod av en härlig och skum fotograf inför lucia i Mörby Centrum, att lyssna på vacker konsert i aulan istället för att ha teori, att se teatrarnas uppspel och åka hem till Emil och mysa med honom! Men där emellan så råkade man ju ut för en del jävelskap. Men då köper man en stor godispåse och dyker ner i pojkvännens famn ^^

Igår var det lördag och då firades Malin! Det blev en lyckad kväll som började på treat och slutade på Ace. Treat var vi väl på i 10 min, då det var kö för att gå in och sedan knökfullt när vi väl var inne :S Återigen fattar jag inte varför alla älskar stället, men jag kanske bara har haft otur. Vi svepte hur som helst varsin P2 och drog sedan till Ace mango. Vi daaaansade och träffade folk från tidigare liv och drack, ja en del :) Det tråkiga med kvällen var väl att Malin troligtvis blev bestulen på sin iPhone :S Inte alls roligt! Men hon har försäkring på den, så det ska nog bli bra det där.


Middag och Pepp innan utgång :D

Jag var hemma runt kvart över 3 och sov gott vid 4. Vaknade halv 1 och mådde faktiskt bra. Ingen huvudvärk eller illamående. Allt pga att jag köpte en grillad med bröd och drack 2 glas vatten när jag kom hem. Jag tror det iaf :P Har verkligen pluggat bra denna helgen med sv, pa och fk. :D

Vill inte gå till skolan imorgon :S
Hej så länge!


Kommentarer
Suzyb

haha...ssnygga vi blev på korten då...

2009-11-16 @ 09:48:31
URL: http://suzyblue.blogg.se/
Dr Hybris

Jaha, sådär fint fick inte jag det när jag fyllde 18... inte så avis på knökfulla barer och stulna Iphones, men den där middagen alltså...

2009-11-16 @ 11:27:17
URL: http://doktorhybris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0