Måste det vara slut på helgen?

Den här helgen har varit himla trevlig!

Utgången i fredags var mycket bra! Jag, Emil och Ragge tog 8a- bussen in till stan och började föra på Blå som har fått sämre kritik än vad den förtjänar. Okej, det finns vissa väldigt udda människor där, men det är billigt, en trevlig lokal och med rätt människor kan det ju aldrig bli fel :D Så vi chillade och snackade skit om alla idioter xP Men, festen började ju när P dök upp :D Då blev det att dra ut på dansgolvet (Nej, fick inte med oss boysen) och sedan blev det några rundor till. När klockan blev ~24 drog vi vidare till Spitfire. Där var det massor med folk och dåligt med platser, men vi tog snart över ett bord. Blev mycket garv... och lite drama... men klockan 3 stängde stället och vi åkte till Mörby. Sara åkte hem med bussen som precis kom och vi andra tog en taxi. Jag somnade :P Vi blev tydligen blåsta... helvete :P

Igår var också en oväntat bra dag. Då man gick upp runt halv 2 och mådde bra, hade jag inte räknat med! Annars var man väl lite seg, men lite matte blev av och på kvällen åkte jag och Emil till Mobäck och hade filmkväll där. Amanda var där och Ragge med ;D Vi såg Ali G. Sjuk-sjuk film och var ganska vidrig, men hade sina roliga stunder. Hade hellre sett klart på Sex Drive, men det blev sent.

Idag har det varit Idol-repriser, mys och bokning av min studentpresent från Emil. :D:D:D<3<3<3 Ni KAN inte gissa vad jag kommer att få av min mysman! :D För det är nästan för bra för att vara sant, men det är sant, för idag bokade vi :D Wiiie! TACK Emil! Älskar dig massor!

Nu blir det att fira pappa på farsdag!
Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0