Lökigt

Skämtet som aldrig blir tråkigt! Under två nk-lektioner höll vi på med en lab med mitos där vi skar av rotspetsar på en lök och sedan tittade på preparatet i mikroskop. Vi lökade! xD

Just nu är det lökigt igen då jag ska skriva min labrapport. Så otroligt tråkigt! Och jag är så trött!!! Matteprovet idag, som gick åt helvete, är över och det värsta är över! Jag har haft mardrömmar och sömnproblem pga all denna oändliga stress och press och nu när det är förbi känner jag hur tröttheten tar över. Jag har svårt att hålla ögonen öppna! Och så har man en över 3 timmar lång håltimme. Jag måste plugga för att ha någonting att göra... fy fan vad jobbigt! Men, jag har gjort en del... som hypotes, metod och material. Det är teori och resultat som ska slipas... men jag orkar inte! Är det okej? Kan jag få slappa för en gångs skull? Får jag det?

Hej så länge!


Kommentarer
Ella

Håller fullkomligt med dig Sara, är också grymt trött.. Men efter regn kommer solsken! Slappa några dar, labben ska vara inne nästa vecka ju :)



kram

2009-11-18 @ 15:30:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0