En riktig bitch

Folk är irriterande... jag är ledsen, men många personer är bara jobbiga! I grupp speciellt!

Idag försökte 5 klasser komma igenom 2 små dörrar samtidigt och ja, det var kaos! Vi skulle bara se en jävla film och så pressar alla på som om det vore liv eller död. Jag var inte på humör idag! Många gånger råkade jag slänga ur mig något utan att tänka, jag lät antagligen som en riktig bitch. Men, jag tycker att man får vara lite bitchig... bara för en dag eller nåt :P Dålig ursäkt! Men... jag kan iaf erkänna det!

Haha, nå... det mesta har jag sparat åt mig själv. Jag sa inget när jag nästan blev fälld och jag suckade högt bara för en minut sedan, nu när jag är ensam på mitt rum. Människor asså! Herregud!

xD Aaaahahaha! Hej så länge!


Kommentarer
Dr Hybris

Jag vet att det kan vara lite svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst... ;) Då får man sucka!

2009-11-25 @ 15:19:08
URL: http://doktorhybris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0