Fröken Hybris

Min pojkvän, även kallas Dr. Hybris, har lagt upp bilder från fototagningen på sin blogg och inte ska väl jag vara sämre? Knappast, och jag går steget längre med några fler bilder. :) Men det är väl bara för att jag är mer ego och har mer erfarenhet inom just detta område pga bilddagbok mm. Men, han är min inspiration till allt <3 Vad tycker ni? :D

Green is what? Good!

 Ängel? :)

 Va? Nä, jag står bara här mot en vägg...

 Fashion mipmip

 Me and my dress!

 Gullunge! ^^

Jag är hur som helst väldigt nöjd! Bilder för livet!
(och JA, jag har bilder där jag ler... men man kan ju inte lägga upp allt samtidigt :P Bästa ursäkten!)

Hej så länge!


Kommentarer
Dr Hybris

Fröken, tillåt mig högakta Eder skönhet! ;) <3

2009-11-30 @ 22:08:11
URL: http://doktorhybris.blogg.se/
puzzy

Naaw.. fina bilder! Facebook profilbild kirrad lr?

2009-12-01 @ 20:22:34
URL: http://suzyblue.blogg.se/
Linnea

Åh så fin du är.

2009-12-01 @ 22:54:52
Ella

Super fina bilder!!!! Gillade speciellt "ängel" bilderna :D puss

2009-12-02 @ 16:15:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0