Ville bara få det sagt!

Jag tycker inte om när folk säger:
  • Ta det lugnt!
  • Varför är du så arg?
  • Varför är du så negativ?
  • Men det du säger låter ju bara dumt!
  • Kunde du inte sagt det lite tidigare?
För att oftast:
  • Är det ingenting! Vadå "ta det lugnt"? Jag sa bara emot...?
  • Är jag inte arg utan har bara höjt rösten lite för att det jag säger ska gå in någon gång...
  • ställer jag bara några frågor som jag vill ha svar på innan jag går med på vad som helst. Eller så är jag bara realisksk.
  • Har jag inte sagt något dumt! INGEN tycker om att bli kallad dum. Speciellt inte jag skulle jag tro. :P Och det var då fan länge sedan jag sa något dumt!
  • Har jag redan sagt/förklarat det varje dag i uppåt 3 dagar!
Hej så länge!


Kommentarer
Wille

GAAAH håller fullkomligt med! Finns så många idioter som tror att man blir arg bara för att man höjer rösten för att överrösta dem (som för övrigt också pratar med stark röst!)

GAH!

2009-06-02 @ 17:40:54
URL: http://essayskirts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0