Så är läget

Självklart har jag varit sjuk :S Var länge sedan som jag blev sjuk så fort... gick på några timmar och så hade jag 38.7 grader feber. Inte okej... kände mig slut och öm i hela kroppen. Jag var hemma hela tisdagen iaf, och halva dagen idag. Var ju tvungen att gå till prov och redovisning. Som tur är har jag ingen feber längre, efter att ha tag alvedon vid bestämde tillfällen - sovit massor - drucket sjukt mycket vatten och varit ute på balkongen och andats frisk luft, så är bara hostig och seg nu. Tack o lov! Provet gick bra iaf och redovisningen med. Hoppas att Claes blev nöjd :P Slipper lektion nästa vecka med! PARTY!!! Och imorgon slutar jag 11.35 då både idrott och kör går bort. TACK! Då behöver jag inte få panik över att jag inte pluggat någonting undertiden jag varit sjuk. Så är läget!

sommar Jag och Emil <3 dagg

Snart är det sommar!
LÄNGTAR!


Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0