Så duktig!

Jag har varit fett effektiv idag :D Ärligt! Har gjort en massa bra saker och inte blivit uttråkad alls faktiskt. Ibland bara händer det... jag vet inte hur och vet inte hur många det är som kan känna igen sig. Jag är rätt knasig. Lyckad dag iaf, behöver väl inte säga mycket mer. Tror att det var mycket för att det var fett soligt och vårigt idag. Varmt! Ska man cykla till skolan imorgon tro? Om det är soligt då med, varför inte? Tagg, tagg ;)

Min Emil var här! <3 Saknar min mysman... bara en och en halv vecka kvar sedan ska vi äntligen få några heldagar tillsammans!! Var ju veckor sedan :( Vill bo... och har tom fått höra att jag är saknad i Ahlstedt-huset. Det var jag faktiskt väldigt glad över att höra. JO, de tycker om mig! :P Men, det är på något vis alltid trevligt att få höra det. Särskilt när man känner att man saknar folket där med. Hehe.

Jag är fruktansvärt trött nu, efter min effektiva dag xP Man blir nog extra trött av att man knappt har ätit något heller.

Hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0