Parfympanik

Okej, nu är det såhär: Jag behöver hjälp!

Emils föräldrar ska åka till Grekland för lite semester och har frågat mig om jag vill ha en parfym från taxfree. (Jag fyllar år så hoppas det var därför de frågade!) Jag fick titta i en katalog och se vad de hade för utbud, nu snackar vi om att förbeställa på internet med btw. Där gjorde jag ett fint litet urval och var idag inne på Kicks och doftade på dem jag valt. Efter mycket om och men stod jag tillsist med två helt underbara och olika parfymer och nu kan jag bara inte välja utan någon annans omdöme!! Så snälla, någon hjälp mig! Jag är medveten om att alla tycker olika men iaf... Det står mellan:

 Sarah Jessica Parkers Covet Pure Bloom Pure Bloom

Gwen Stefanis L.A.M.B L.A.M.B

Tack så mycket! :) Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0