Låt det gå bra!

Italienskaprov imorgon och jag är faktiskt nöjd med det jag gjort hittills... det kan gå vägen detta. Med lite tur :) Jag vill, läs måste, få mvg som sagt och nu börjar det äntligen kännas som att det är möjligt igen :D

Cyklade till skolan idag och gick bättre än väntat. Tog hela uppförsbacken hem till och med, har jag aldrig gjort förut... men nu jävlar gjorde jag det och var ifatt bussen och allt. Inte dåligt! Jag antar att ni inte har en aning om vilken backe det är eller hur den ser ut så jag väntar mig inga spydiga kommentarer heller :D Låt mig för fan vara stolt xP

Btw. Blev motbevisad när det gäller Pattinson med EN bild :P Så jävla dåligt av mig! Men det är som jag sa, ALLA har faktiskt stunder då de inte är snyggingar. Ska även lyfta fram min polare Pussy :P "Det är ju hans personlighet och inställning till livet som är underbar". Kan man ju tycka ;) Jag har ingen aning. Hur som helst... snyggast som Edward Cullen!!! :D

Bilden som satte mig på plats: jade... 
Men kolla håret :O Där har vi det tror jag! Jag har problem med håret i vanliga fall. xD Haha!

Hej så länge!


Kommentarer
Pussy

äsch! det där är ju en av de sämsta bilderna ju :P

De här är nytagna och här är han riktigt snygg!

index=1" rel="nofollow">http://bauergriffinonline.com/2009/03/robert-pattinsons-snowy-stroll.php?bfmindex=1

2009-03-11 @ 17:39:59
Lisa

Heeeej :D Ville bara säga att du har en superfin blogg :)



Följa min blogg på bloglovin? Då följer jag din om du har någon där. Hör av dig ! =)

2009-03-11 @ 17:43:06
URL: http://liszy.blogg.se/
Mister

Haha, trodde fan det var jag på bilden först... förstår vad du ser hos honom faktiskt. ;)

2009-03-16 @ 21:11:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0