Kärlek!

1 år!


Vad heter ni? Emil o Sara
Hur träffades ni? Gemensamma kontakter
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart 15 månader
Är ni förlovade? Inte än =P
Bor ni ihop? Ibland
Har ni barn? Nej...
Har båda körkort? Nope, bara han!
Isåfall, vem kör bäst? Han såklart :P
Kommer du ihåg er första kyss? Det gör jag ^^ <3 Prrrr
Vem är äldst? Han är nästan exakt två år äldre :)
Vilka stjärntecken är ni? Vi är vädurar båda två!
Vem fyller först på året? Emil fyller den 13/4, jag den 16/4
Vem är längst? Han såklart…
Vem sjunger bäst? Borde väl säga att jag gör det
Håller ni handen på stan? Alltid! :D
Kände ni varann innan ni blev ihop? Japp, träffade varandra ett halvår innan eller nåt.
Vad har ni gemensamt? Väldigt mycket!
Blev du kär i första ögonkastet? Nej, så var det inte för oss. Alla andra fattade att vi var kära långt innan vi gjorde det =P
Har ni någon speciell låt? Det har vi :) ”I love you just the way you are”
Har ni stora framtidsplaner? Vi är faktiskt ganska speciella när det gäller just det tror jag.
Har ni gråtit i varandras armar? Mhm!
Har ni varit utomlands tillsammans? Inte än tyvärr :)
Vilket är ert bästa minne? Oj… bästa!? Det kan jag faktiskt inte välja något
Vem lagar bäst mat? Haha, han kan mer om matlagning än vad jag gör! Absolut! Men jag lär mig…
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Är med familjen, myser, kanske vid tvn. Pluggar?
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Klart :O Annat är inte okej!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Näe, bara en halvtimme bort ungefär :)
Blir du lätt svartsjuk? Suck, ja! Men jag har verkligen blivit bättre med det där :)
Brukar ni bråka? Vi har nog aldrig bråkat faktiskt…
Ringer eller SMS:ar ni mest? :S Oj… det är verkligen både och!
Vilken är hans finaste kroppsdel? Finns inte någon del av honom som jag inte älskar! <3
Brukar nån av er prata i sömnen? Jag gör det! Honom har jag inte koll på, somnar alltid först =P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0