Helg med Emil

Äntligen! Kan ni fatta hur mycket jag har längtat efter denna helgen?! :D Antagligen inte... men det är något enormt <3 Var en månad sedan jag och Emil hade en hel helg tillsammans, ja en HEL dag tom. Jag är glad nu! Vi har varit så larviga och mysiga. Men samtidigt så har vi käftat en del :P Två gånger har folk sagt: Ni är som att gammalt gift par!" xP Haha! Ja, det är väl sant. När man varit tillsammans ett tag börjar man lära sig att man klarar lite skit. Man måste få gnälla lite. Retas :) Just nu sitter vi i samma rum, men vid varsin dator. Det fungerar faktiskt :P Låter väl kanske töntigt, men för ett tag sedan hade jag inte tyckt att det varit okej. Men nu känns det naturligt och bra. Skulle inte ha något emot att göra något tillsammans heller, men man kanske behöver en halvtimme med sina egna tankar varje dag. Jag vet inte :)
Stannar hur som helst till imorgon med! Folket är på landet så de tyckte att det var okej, snart har de inget att säga till om. Nu kommer en tjock, röd och underbart mysig katt med :D Måste tala med honom!!

Hej så länge <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0