Godmorgon!

Party! Jag skriver :P Väntar på att kaffet ska bli klart sedan måste jag återgå till att göra mig iordning. Det är stressigt på morgonen, speciellt idag då jag har prov direkt och måste ta en tidigare buss för att vaa säker på att jag inte kommer för sent. Det är en sjukt dålig tid vi börjar skolan, INGA bussar går bra... pga att man vet att de alltid är minst 3 min sena.
Hur som helst, har ni märkt att det börjar bli varmt, och framför allt ljust, ute?! Snön smälter bort och skapar dammar lite här och var. Två dagar till och jag kan kanske ta fram cykeln igen. Japp, jag är väldigt seriös med min träning :) Blev inte mycket träning i helgen iofs, men det lev faktiskt inte så mycket över huvud taget :P Jag läste min bok, men med måtta nu faktiskt... har bara kommit till sidan 350, vilket innebär hela 200 sidor kvar :D Jag mår braaa. Har varit mycket TV med och familj. Men väldigt lite dator, jag har seriöst tröttnat på datorer... inget roligt längre. Men jag ska hålla igång här iaf, lovar :)

KAFFE! Önska mig lycka till på provet idag <3 Hej så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Caspita

Av och för mig, igår idag och imorgon

RSS 2.0